Thursday, August 22, 2013

2013 - 13. - 22. avgust, Grčka (povratak)

Sedam dana letovanja u Eratiniju prošlo je brzo i došlo je vreme za povratak kući. Da ne bismo vozili svih 1100 km odjednom, opet smo isplanirali da jednu noć prespavamo u blizini Soluna i onda sutradan nastavimo ka Beogradu. Pošto smo imali dovoljno vremena, odlučili smo da obavezno posetimo arheološki lokalitet u Delfima.
Iako smo se potrudili da poranimo, dok smo stigli do Delfa bilo je već prilično toplo. Goran i ja smo posetili Delfe u avgustu 2011. i ja sam tada morala da odustanem od razgledanja zbog nepodnošljive vrućine. Ovaj put sam bila odmornija i malo bolje pripremljena na ono što mi Delfi spremaju.

Lela nije nikad ranije bila u Delfima i zato mi je drago što smo posetili ovaj čuveni arheološki kompleks, a potom smo svratili i do jedne prodavnice suvenira gde je Lela za sebe našla neke sitnice koje će je podsećati ne samo na letovanje, već i na ovo antičko proročište. (I možda malo pomoći da zaboravi još neke neprijatne dogodovštine iz hotela... polomljenu baštensku stolicu sa koje je pala, Zippo upaljač koji je nestao iz sobe - sumnjamo na N.N. lica...)






Od Delfa smo nastavili vožnju na sever, do mesta Veria koje je udaljeno oko 70 km od Soluna. Bilo je to idealno mesto za prenoćište pred poslednju etapu puta do Beograda, dugu skoro 700 km.

Veria u rano jutro 

Copyright © Sofijana Stamenkovic

No comments:

Post a Comment